Scandinavian kitchen och shopping

Besökte scandinavian kitchen för första gången sedan jag flyttade till London men verkligen inte för sista. Riktigt bra ställe och det hur skönt känns det inte att ha riktiga pepparkakor säkrade?!
Sedan blev det också lite shopping efter jobbet, ett impulsköp och ett genomtänkt skulle man väl kunna säga. Visar en annan gång! För nu blir det Marabou och film för hela slanten. Imorgon upp tidigt och jobba igen. Kul helg, i know. Varför tog jag inte ledigt, satte mig på ett plan och ägde skogen med tjejerna idag? Ja, det har jag faktiskt funderat på ett antal gånger.. Men tack, Marabou, du hjälper lite i alla fall. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0