Just my luck

Gårdagens.. Ny tröja French Connection, Levis jeans och converse.

Anledningen till att detta inte kom upp igår och att jag nu sitter på ett skitigt internetcafé är att internet inte funkar hemma.. Blir så jävla trött på min otur med datorer. Varför? Kommer förhoppningsvis fungera igen om några dagar eftersom min landlord har beställt en ny router som ska skickas.. Fasen vad man märker att man är beroende av internet när man plötsligt inte har det. Illa egentligen!
Idag efter skolan har jag i alla fall dränkt mina sorger lite då det blev shopping med Sophia och Charlotta på allas vårat Oxford street. Gjorde några riktiga bra kap!
Nu ska jag återgå till lite research för skolan här.. Hörs när jag fått tillbaka min kontakt med omvärlden.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0