Rött och nytt

Klänning från H&M

Idag har jag förenat nytta med nöje när det är som bäst. Jag har sprungit runt på oxford och regent street för att kolla in vilka konkurrenter som är starka inför intervjuerna nästa vecka, shoppat till mig själv (klänningen på bilden och en bikini), samt samlat material på Tesco´s klädavdelning inför presentationen på tisdag. Kan ju inte säga annat än att jag gillar det. Men jag fick hejda mig själv för det fanns väldigt mycket fint som gärna hade fått följa med hem! Nu är jag trött och hungrig så mat får det bli och sen en lugn fredagskväll med mitt svenka naturgodis jag är själaglada att Sophia hittat på en biograf i stan, haha. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0