Min dag

Idag har jag sovit ut kanske lite för länge. Jag har varit och handlat (är som ett projekt här eftersom jag måste gå en halvtimma enkel väg). Jag har lagat mat, tvättat. Konstaterat att jag måste genast ändra mitt glidar-mood jag trodde jag skulle kunna ha den sista tiden till att vara produktiv. Anledning? Två intervjuer (redan nästa vecka) inför nästa års work placement varav både kräver att man förbereder 10-15 minuters presentationer. Inga lätta sådana heller.. Jag har testat zumba som jag precis kom hemifrån och kommit fram till att de var kul, men svårt och att jag helst inte sett mig själv i spegeln. Ingen egoboost där inte.
Nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen, äta något och sedan krypa till sängs med månadens Vogue som jag köpte idag. Ingen såvärst intressant dag kanske, men så har den sett ut. Imorgon börjar jag brainstorma. Höres! hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0