Jag hjärta Getost!

För det första så är det super tråkigt att bara laga mat åt sig själv varje dag.. Så jag kör ofta på det enkla. Och detta är verkligen enkelt och nästan för gott för att vara det! Getost med honung (och helst valnötter också) är verkligen en match made in heaven. Fast vad är inte gott med denna fantastiska ost..
Detta var alltså min middag och annars denna söndag har jag varit hyfsat produktiv och är i princip klar med min PowerPoint presentation. Jag har även gått en runda, skypat med far min och läst tidningar, typ. Inget kul direkt.
Igår var jag och Sophia och såg den nya Pirates. Se inte den. Var okej tills mitt godis tog slut sen kunde jag gått. Sjöjungfrurna som jag älskade när jag var liten var i denna filmen elaka och farliga. Det enda positiva var Depp. vad jag tyckte i alla fall, men smaken är ju som baken.
Jaja, njut av det sista av helgen! Jag laddar inför en tuff vecka med choklad! Det enda rätta. Ha det! Puss

Kommentarer
Postat av: caroline

mmmmm det ska jag också laga i veckan! mums för getost och honung :D

2011-05-23 @ 19:56:16
Postat av: Sandra

ja gör de :) sjukt gott!!! mitt ny/gamla beroende.. hehe

2011-05-24 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0