Friday night

Igårkväll firade vi in helgen och en avklarad inervjuvecka med vin, cashewnötter, tjöt och bra musik. Var tänkt att bli en utgång på det också men när vi kom in till stan lockade sängen mer än dansgolvet så vi tog första tunnelbanan hem..
Idag hade jag en inbokad visning av mitt rum som ska hyras ut nu när jag flyttar hem över sommaren. Dom ringde halv ett då jag fortfarande låg och sov och säger att dom är här om fem minuter. Paniken då man inser att sitt rum ser ut som ett bombnedslag! Har nog aldrig städat så effektivt i hela mitt liv..
Snart blir det en snabbis till affären för att handla något gott. Annars tänker jag göra absolut ingenting idag, för att jag kan, för att jag vill och för att jag inte orkar. Skönt! Det var ett tag sen..
Ha det fint. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0