Vuxenpoäng

Denna tidningen, Drapers, har kommit till min dörr varje fredag nu i en månad. Är typ en business tidning för modeindustrin så inget i veckorevyn-stilen eller så. Vuxet tycker jag! Och ett måste för att hänga med vad som händer i branschen enligt våra lärare.
Idag var jag först vimsig (hittade inte vilket rum vi skulle ha våra presentationer i), sen arg (får 5 % avdrag på betyget för jag kom försent, vilket jag aldrig är annars, typisk!!), men nu GLAD!!! Solen skiner, jag ska snart traska hem till Sophia för att bli bjuden på värsta lyxmiddagen a la hennes nyårmiddag som min födelsedagspresent. Och vin på det så klart! Allt enligt fröken Söderströms recept på lycka. Sen får vi se vad som händer efter det.. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0