Today at Oxford Street

Har en lugn helg (definierat i ingen utgång) vilket är behövligt och tacksamt för min förkylning. Igårkväll blev det biomys med Sophia då vi såg limitless som var absolut sevärd. Idag har vi shoppat och trängts bland folket på oxford street. Oxford street en lördag är ju egentligen ett big no no, men plussa då på dagens demonstrationer så förstår ni kanske att det var ännu värre.. Men men, överlevde i alla fall och fick med mig en del snygga grejer hem! Visar senare.
Nu efter skype med mina päron och ett snabbt telefonsamtal till stackaren och sjuklingen Mia ska jag göra det bästa av lördagskvällen på egen hand- film och choklad! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0