Student 11

         

Imorgon var det exakt, på dagen, två år sedan jag sprang ut ur Boråshallen. Den lyckan, den känslan av frihet glömmer jag aldrig. Imorgon är det min systers tur. Jag är så glad för hennes skull men samtidigt sjukt avundsjuk. Ska nog sno hennes mössa lite imorgon, omfamna hennes glädje och kanske sjunga med lite till "Fy fan va vi är bra". Hursomhelst kommer det bli en grym dag. Inget regn i världen kan förstöra en student. Inte kunde det min och inte kommer det kunna min systers heller.
Nu- filmmys och sedan tidig sänggång. Lär väl bli terroriseard av en viss person, tidigt, tidigt imorgon när det taggas för champagnefukost. Hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0