Mycket packning men ännu mer lycka

Ska bli såååå gött att komma hem! Tänk att imorgon vid den här tiden är jag i luften. Fantastiskt! Packningen däremot är jag inte lika glad för.. Första lasset ska hem nu innan sommaren och efter att ha fyllt min stora väska känns det som jag inte ens packat i närheten av hälften.. Men det löser sig!
Idag kan man inte vara annat än positiv. Sista intervjun avklarad och jag kan därmed (förutom lite möten och grejer) ta sommarlov!! Efterlängtat och väldigt värt.
Nu ska jag ta en promenad i solskenet bort till skolan och skriva ut flygbiljetten. Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Sophia

JAG VILL OCKSÅ! Njut av den svenska luften och tänk på mig här borta i helvetet!

2011-06-02 @ 23:44:19
Postat av: Anonym

p.s vid problem, panika inte på flygplatsen. Andas ut och ta det lugnt så kommer det lösa sig;)

2011-06-02 @ 23:45:24
Postat av: Sandra

Jag kommer njuta ännu mer när jag tänker på hur ni kämpar ;) haha



Ja sophia, ska försöka... du vet, jag har lite svårt för den biten :P men ska vara ute i god tid så kommer de fixa sig!!!



Håler tummarna för er idag!!!

2011-06-03 @ 10:53:33
Postat av: Anonym

Okej bra:) Hoppas du kom hem nu.. hehe eller du kanske fortfarande virrar runt på Heathrow?;)

2011-06-03 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0