Sthlm


Från hotellrummet

Har haft det riktigt mysigt med familjen i Stockholm med mycket skratt, shopping och god mat. Lisas balklänningsjakt var dock färgäves. Den damen har höga krav och en bild i huvudet så inte det lättaste då.. Istället hittade vi alltifrån reafynd till vårnyheter! Mest glad är jag över ett par acnebyxor som jag letat efter ett par likanande sen jag såg dom för första gången. Nu fanns dom på rean. Själaglad, oja!
Hotellfrukosten var såklart en höjdpunkt också och där lyckades vi även få till lite kändisspaning, Ann Wilson i lets dance juryn samt Alexander Rydbak.. Haha, kanske inget att skryta med direkt men ändå!
Kom hem för ett par timmar sen så håller på att packar upp samtidigt som jag packar ner till London. Imorgon åker jag tillbaka! Kul att komma tillbaka men samtidigt hade jag kunnat bli bortskämt lite till.. Våren är i alla fall tidigare i London, och det tackar jag inte nej till!! Hörs. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0