2011


Tog med mig systemkameran på tjejernas begäran för att kunna ta lite fina kort för en gångs skull. Men nej då ville den inte riktigt som jag och krånglade en massa. Angelica måste haft magiska fingrar och lyckades knäppa några få i alla fall. Hursomhelst, maten var riktigt god, drinkarna nästan godare och efter en faktiskt rolig kväll med jäkla massa dans somnade jag halv fem hemma hos Bella. Dock tror jag inte att det blir något mer nyårfirande i Tranemo. Har redan ställt larm på mobilen för att påminna oss om att vara ut i tid och PLANERA vad och vart vi ska vara nästa år. Åre? Sälen? Éller kanske London? Något annat är det dax för i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0