Where dreams come true




hollywood, newport, venice..

Alltsa jag tror ingen kan första hur själaglad jag blev igar. Hur själaglad jag fortfarande är. Fragade nämligen min lärare hur det funkar med nästa ars workplacement i jan-dec och fick VÄRLDENS bästa svar, med betoning pa världens.. Det är okej att göra sitt placement vart man vill, som i vart nagonstans i världen!! Sen maste det vara en business, heltid, betalt och inom retailing saklart, men det är själva erfaranheten dom är ute efter sa vill jag söka jobb som inköpare eller pa marknadsförings sidan te.x spelar ingen roll.. Snacka om att detta gav tusentals och tusentals möjligheter! Jag är extremt lycklig!! Jag skulle kunna tänka mig Sverige, Stockholm. Men helst, allra helst vill jag till Los Angeles. Jag och Bella kunde inte trivas bättre där förra aret. Det var verkligen drömmen. Sa det vore det perfekt. Det vore sjukt kul. London är saklart inte fel heller. Far jag ett bra jobb här sa vet man aldrig. Men det är en möjlighet och verkligen ingen dalig heller. Sen ska ju ett passande jobb fixas, boende och säkerligen massa andra grejer jag inte tänker pa.. En dröm är det i alla fall, sa vi far se, kanske kan drömmar sla in, trots allt..

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är så glad för din skull...jag och pappa kommer garanterat och hälsar på i LA!!!!Vi syns den 18 feb i London. Puss kram mamma

2011-02-03 @ 09:46:22
Postat av: maja persson

OMG DETTA AR JU HELT SJUK. jag vill ocksa. vart du an aker, JAG KOMMER. love u love u, plugga hart nu alskade unge

2011-02-05 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0