Brick lane, shopping och tapas

Får börja med att be om ursäkt för dålig bildkvalité.. Blir bra emmellanåt men oftast inte.. Vet dock vad jag gör för fel nu så ska bi bättre snart!
Nog om det, måste ju berätta att mina päron och min syster hade lyckats lura mig totalt. Som jag sagt, skulle bara mamma och pappa hälsa på och Lisa stanna hemma. Men nejdå, vem kommer nerför trappan vid tuben där jag står och väntar, fem minuter efter dom andra, om inte Lisa!! Blev något överraskad och väldigt glad såklart.

Dessa bilder är från i söndags. Då drog la familia till Brick lane, shoppade och åt god tapas. Både jag och Lisa älskar Brick lane men det var inte lika populärt hos vissa andra.. Alla andra dagar det också varit full rulle. Har bl.a hunnit med Notting hill, oxford street, en harrow rundtur, holborn och idag camden då syrran gaddade sig igen. Sjukt snyggt blev det! Ikväll ska vi bjuda mina flatmates och Anna på riktigt svensk husmanskost: hemlagade köttbullat, brunsås och potatis. Efter 12 är det ingen vanlig dag.. Det är min födelsedag och detta ska firas! Whiskey Mist med syrran, halmstadbrudarna och Sophia som det ser ut nu. Perfekt! Ha det fint, puss

Kommentarer
Postat av: Emmy Altemyr

Åh ni verkar ha det toppen! Inte alls avundsjuk på Lisa som åkt dit... Ha det riktigt bra o njut den sista tiden tillsammans :) hälsa familjen!

2011-02-23 @ 22:58:05
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0