Yeeeeeeees



Happy face!! Jag har hittat boende i London, nära skolan och allt. Tack snällaste Linnea som var där och kollade på rummet igår, pratade med ägaren, tog kort och allt. Jätte gulligt! Nu är det bara att fixa med lite papper och sen är det klart! Är som sagt bara ett litet rum, men det är ju så det är när man är student, särskilt i en stad som London.. Känns förbaskat bra nu i alla fall!

Ikväll kör jag sista passet på hotellet för detta året. Blandade känslor faktiskt, men det ä ju på sommaren tylösand är som bäst så räkna med mig när dom härliga månaderna på året är tillbaka igen!
Förresten, dan före dan före dopparedan idag. MIA- jag är snart nere och räknar timmar. Sinnes! Längtar till jag får krama min bästa vän igen. Ha det fint. Puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis Sandra!!!

2010-09-07 @ 10:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0