surprise surprise!!








Beerpong, en av lekarna på mias överraskningsfest i lördags. Hög koncentration från många håll som ni ser.. hehe. Va grymt lyckat alltihopa och tillslut blev vi riktigt många och vi hade ett dansgolv som hette duga.. Dock hände en mindre lyckad grej. Jag, lite smått klumpig och väldigt exalterad, drog mina extremaste dancemoves mitt i en utspilld drink och vipps hade jag gjort stans vurpa och dratt på mig en fraktur i handleden. Så nu sitter jag här med gips sådär lagom till min flytt till London. Way to go sandra, way to go! Blir ett fint första intryck.. Förslag på en bra bortförklaring tas gärna emot här.. haha, nejdå jag ska inte ljuga men berätta allt är ju en annan sak.

Hursomhelst, har haft ett par jätte mysiga dagar här i halmsatd med mia nu. Känns tråkigt att lämna henne efter bara träffats en vecka, men ses snart i London? Nu ska vi packa och fixa med det sista. Idag flyttar jag. Sinnes!! Har inte riktigt fattat det än.. Hör av mig när jag har landat, på alla sätt. LONDON BABY!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth O

Lycka till med studierna i London och hoppas handleden läker snart!

Kram

2010-09-15 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0