Preparation


Gårdagens happy face är utbytt. Fick ett brev på posten idag som enligt mig va liiite försenat. Jo men ni förstår, i detta brevet står det att vi ska ha gjort ett summer project (research om en affär), skrivit ett cv och börjat läsa på lite av kurslitteraturen nu innan skolan börjar om ja, sisådär en och en halv vecka... Jag är inte körd. Jag är extremt mega super duper körd. Kommer jag aldrig hinna.. För lägg då till att min bästa vän, som jag knappt träffat på ett år kommer hem imorgon och jag ska såklart umgås med henne konstant till jag flyttar om en vecka. Men va ska man göra? Jo det bästa av situationen, så jag har suttit här hela dagen hittils och försökt få ihop så mycket som möjligt..
Jag har även börjat fixa min kalender lite som ni ser på bilden. Lite roligare förberedelse än det andra om man säger det så. Nepp, det här hinns inte med. Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0