Movida




3 bilder ifrån gårkvällen. Inga kanon kort direkt men va typ dom enda jag tog och bättre än inget, right?! På mittenkortet ser ni min vän Sophia i mitten, intryckt där ja. haha. Hursomhelt, Movida heter nattklubben vi var på. Var trevligt men vi kände oss ganska nöjda tidigt så tog nattbussen hem redan vid tvåtiden. Idag blir det lugnt. Jag och Sophia ska powerwalka upp till Harrow on the hill och sen tänkte vi bara laga lite mat och kolla nån film. Imorgon blir det nog en liten utflykt till Ikea igen. Köttbullar! Ha de fint. Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha Sandra är det inte Tom Byfield på bilden i mitten ? Sjukt likt honom iallafall ;P

2010-09-25 @ 15:49:31
Postat av: Sophia

Kan någon berätta för mig varför jag smeker hans öra?

2010-09-25 @ 15:52:17
Postat av: Sandra

va, vem är de amanda? haha :P ingen aning vad han hette..



haha, nädu sofia, men jag tror han gillart ;)

2010-09-25 @ 20:05:55
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0