Hej då-fika



Var inne i stan idag och fikade med Bella. Snyggot drar ju ut på tågluff i Europa i fem veckor imorgon. Inte alls avis, nej då.. Eftersom jag flyttar om två veckor kan jag ju inte träffa tjejen innan jag kommer hem över jul.. Long time! Men det är ju inte omöjligt att julshoppingen i London lockar.. För besök är jag alltid öppen för! Så nu vet ni det vänner, är ni sugna på lite London finns det alltid stjärterum på mitt golv! Haha.

Nu är det snart jobbet som kallar, 17-01 today. Hoppas på ett litet roligare sällskap än gnälliga pensionärer denna dag. Förresten, imorgon är det fredag och jag ska skypa med Mia älsklingen!! Minde än en vecka kvar nu. Hur sjukt är inte det då?! Vi hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är heeelt crazyyyyyyyyyyy ju

2010-09-02 @ 19:24:58
Postat av: caroline

det låter bra sandra :D

2010-09-02 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0