Söndag


En skön söndagslåt från snyggingen John Mayer

Idag samlar jag vuxenpoöng så det står härliga till! Har dammsugit samt moppat HELA lägenheten, från andra våning ner till ingången, storstädat hela mitt rum, tvättat alla lakan och nu ska jag snart ner och laga mat, plus tvätta lite till.. Hoppas inte att du svimmade där hemma Mamma!
Annars har jag bara pluggat lite, varit ute och sprungit i det härliga vädret och ringt några samtal hem. Pratade med både Mia och Lisa för fick äntligen mina fria internationella minuter idag! Smed lite planer inför mitt hembesök.. Ska bli väldigt,väldigt kul att träffa alla igen. Nepp, nu kurrar magen min. Ciao!

Kommentarer
Postat av: majs

du lär dig lilla loppan. bra musik! LOVE

2010-10-17 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0