Perfekt


Letar lite efter ett par snygga örhängen och dessa passar perfekt in i vad jag vill ha! Fjädrar och kors! Hittade dessa på http://ewezi.se 155 kr. Okej, helt klart, men jag ska spara mig till divirse marknader jag ska på.. Blir nog camden inom snar framtid och brick lane när syrran är på besök så lär ju inte komma tomhänt därifrån.

Annars då, jo jag är precis hemkommen från svenska puben, vilket var en besvikelse tyvärr... För de första var det pinsam klasskillnad mellan Sverige och Holland och för det andra så var det så trångt att vi stod inträngda i ett hörn, såg typ halva tvn och alla som vi skulle gå dit med kom inte ens in för det var så fullt.. Svenska puben i all ära, är säkert grymt bra annars, och inte sista gången jag går dit men idag var det bara jobbigt, särskilt när det inte ens bjöd på bra fotboll! Nu blir det sängen. Sov gott, puss.

Kommentarer
Postat av: sara

Så himla dumt att vi inte kom in!! Trodde aldrig att det skulle vara så mycket folk. Men vi får styra en fika eller så snart :D

2010-10-13 @ 12:48:40
Postat av: Sandra

ja förjävla dumt! nä inte jag heller.. Absolut snygging! :) vi får höras!

2010-10-13 @ 15:12:17
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Anonym

öronhängen sandra? WTF! örhängen på svenska haha..

förlåt, var tvungen :D

2010-10-13 @ 16:09:37
Postat av: Sandra

OJDÅ.. haha!! ska ändra detta NU ;)

2010-10-13 @ 17:02:13
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: julia

haha gullunge :)

2010-10-13 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0