Paradise

Yesyesyesyes! Finally har kanal 6 fattat att den va en otroligt korkad idé att inte visa ph-avsnitten på tv6play.. Inte en sekund förtidigt. Nu har jag alltså mycket att ta igen och det ska bli extra kul att följa emanuel eftersom jag jobbade ihop med honom i somras och därav festade en del också. Har försökt hänga med lite i programmet på dom där små-klippen på tv6play men blir ju inte riktigt desamma. Pratade precis med syrran och dom kommer snart, men ett avsnitt hinner jag.. Let the show begin!

Kommentarer
Postat av: isabella

haha. Puss

2010-10-27 @ 19:52:14
Postat av: caroline

DU SKOJAR! fan vad bra! nu har vi att ta igen :D hihi

2010-10-27 @ 22:23:21
Postat av: Bellss

Nfl hölls inte så jävla bra heller pga en viss Manne i sommras..;) hhah

2010-10-27 @ 23:44:18
URL: http://bellandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

bella, du är söt.



bella 2, true men känner att alla kanske inte va sååå mycket bättre där.. snarare tvärtom ;)



carro, jaaa underbart! snart har jag redan kolla på alla avsnitten ;) haha

2010-10-28 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0