New jacket



Dagens

Köpte ännu en ny jacka i lördags (den tredje sen jag kom hit så nu får de bannimej vara stopp!), från H&M, och den va ett riktigt kap måste jag säga. Endast £25! Mycket skön och lite varmare nu när det börjar bli allt kyligare ute. Pratade med mamma i telefon idag och han använder tydligen redan sin dunjacka.. Fy fasen, här är det ju i alla fall över 10 grader så jag kommer väl frysa röven av mig när jag kommer hem..
Nu blir det plugg, marketing test efter reading week, så lika bra att börja nu så blir det mindre att göra i Sverige istället. Hörs!

Kommentarer
Postat av: elin

nice! funderar på att beställa en sån för dom finns aldrig inne i butikerna, va har du för storlek? är dom små eller stora liksom?

2010-10-20 @ 08:25:27
Postat av: Anonym

nej jag vet, tar alltid slut med en gång.. så blev överlycklig när den äntligen fanns inne :) Jag har 36. Tror att den är ganska normal i storleken eller vad man ska säga.. hehe

2010-10-20 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0