Happy Halloween


wildfox

Ja mina vänner. Gårdagen började med shopping på oxford och jag kände mig sjukt seg och noll taggad för kvällen då vi hade planerat gå till vendome. Påväg hem från tuben började det plötsligt ösregna  och vi kom hem som tre dränkta katter vilket inte gjorde mig mer taggad direkt. Men efter en dusch, smink och på med klackarna drog vi igen och kvällen blev minst sagt lyckad. Dansade i timmar och hade verkligen grymt kul! Så kom Anna och hennes kompis Sara också och det kan ju inte bli annat än galet! Kommer lite bilder från Emmys kamera sen.

Nu är små brudarna inne vid oxford igen, men jag, gammal och trött som jag är stannade hemma och vaknade för typ en timma sen.. Hehe. Ikväll ska vi fira Halloween!! Så ska snart kila innåt affärerna här i Harrow och se om jag kan skaffa mig några huggtänder!

Happy Halloween hahahahhahahaaa (Bella, hoppas ni fortfarande har kvar honom! mycket fint!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0