GRATTIS GRATTIS GRATTIS


Till min LILLAsyster som fått sitt efterlängtade körkort idag! Jag är stolt över dig stumpan. Så ladda ipoden med bra musik, låna pappsens bil, så ses vi den 21e vid flygplastsen!!

För min del har det varit en alldaglig måndag, med skola, läxor, varit framme i centrum och kollat in våran "hemliga" reatiler vi ska presentera på onsdag, lagat mat och bara tagit det lugnt. Nödvändigt så trött som jag är idag.. Får nog bli tidig sänggång om jag ska klara av morgondagen, men först ska jag nog kunna klämma in några avsnitt av Vampire diaries och förhoppningsvis lite skype om det vill sammarbate för en gångs skull. Igen, GRATTIS världens bästa!


Kommentarer
Postat av: lisa

tack världens bästa! du fattar inte hur skönt det är eller? :) så nu kan jag komma och hämta dig överallt typ! PUSS LOVE U! <3

2010-10-06 @ 11:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0