Freshers finale at Pacha



Var alltså Freshers finale igår, typ lite avslutning på freshers veckorna kan man nog kalla det.. Mycket trevligt! Blev dock tyvärr inte bara en tequila shot för mycket igår känner jag idag.. Usch, har inte mått prima! Riktig seg är jag också, inte så konstigt iofs, det tar på en att komma hem 7 på morgonen.. Missade nämligen bussen så fick vänta på att tuben skulle öppna.. Inte nog med det, vi fick gå genom, ja vad jag tyckte det kändes som i mina 12 cm klackar, hela London. Från Victoria station till piccadily circus. Det är ingen kort promenad mina vänner, tillslut gav jag upp och gick barfota! Haha, barfota i centrala London. Bra där!
Sen idag va de bara att gå upp igen och åka in till oxford street för lite skolresearch på Marks & Spencer. Fick med mig en riktigt snygg jacka från H&M hem också. Visar snart! Kommer mer bilder från gårdagen när Sophia lagt upp sina, jag som vanligt var kass på att ta kort. Ha de fint. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0