Snow hits London



min första syn i morses

Jaaaa äntligen snö. Fatta hur glad jag blev när jag drog upp gardinerna i morses.. Allt flöt på bra, jag fick massa plugg gjort. Bestämde mig för att ta en paus, vara ännu mer duktig och ge mig ut på en jogginrunda.. Sen när jag kom tillbaka vände det, rejält. Dörrjävlen gick verkligen inte att öppna. Hur mycket jag än försökte, bad folk att hjälpa mig, en hämtade till och med ett spray som skulle funka, men icke. Snön började öka, överrgick till snöstorm och där står jag. Hjälplös, Irriterrad. Går in till våran lilla shop och söker värme. Där får jag hjälp av butiksägaren som tydligen hade min landlordsnummer. Ringer landlorden som så klart inte svarar, spelar in ett meddelande och väntar.. Tillslut gör jag ett 100ande försök och dörren öppnas. Jag fattar nada men bryr mig inte, är bara överlyckig att jag lyckades. Sikken underbar dag! Den kryddas nu utav en ännu mer underbar law rapport.. Två veckor kvar, två veckor kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0