New in- numero due



Röd/rosa skinnjacka, Beyond retro

Har velat ha en röd skinnjacka ett tag, denna är dock ganska mycket åt det rosa hållet men tycker bara att det är snyggt.

Som vanligt, 3 h marketing på måndagar, annars har jag inte gjort mycket mer än pluggat och frysit röven av mig. Är sjukt kallt i mitt rum just nu, jag är förtillfället själv hemma och vet inte hur man sätter på värmen därnere som styr alla elementen i hela lägenheten. Sitter och värmer mig med ett värmeljus. Haha, lyckat! Fattar inte att dom är så efter att dom inte klarar av att isolera sina hus ordentligt. Jaja, nog om det. Nu blir det mat, ska göra crepes. Smarrigt värre. Ha en fin måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en hälsning från aprikosgatan ,vi tycker att jackan var snygg

2010-11-08 @ 23:56:43
Postat av: Sandra

haha vad söta ni är! tack aprikos :)

2010-11-09 @ 22:59:59
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0