Första advent


i mitt fönster

Jag är sämst. Nej jag är sämre än sämst. Vi hade bestämt att vi skulle vara disciplinerade och stanna hemma igår, köra en lugn helg för att kunna få undan mycket plugg idag. Men nejdå vi klarar oss till halv tio innan vi bestämmer oss för att dra till brick lane och café 1001 igen.. Efter en misslyckad kväll, med mycket pengar spenderande, powernap på donken, promenad och väntan på bussen i is, is, is kalla kylan, tog vi en taxi. Idag vaknar jag halv två, svär åt mig själv, försöker plugga men återgår alltför ofta till fosterställning.. I allt elände ser jag dock ett ljus. Det är första advent! Mitt ljus brinner fint i fönstret. Jag äter pepparkakor och tänker på er därhemma.


Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig och längtar så fruktansvärt mycket tills du kommer hem! Tänker på dig <3

2010-11-30 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0