FABRIC





Blev Fabric igår. Kul, ja. Blir bara så trött på mig själv.. Varför ska jag alltid tappa bort mina grejer? Bli inte arg nu mamma men ja, jag tappade min mobil igår.. Positivt, det var en gammal skrutt. Negativt, jobbig att ändra nummer överallt och berätta för alla. Jajaa, säger som mia, shit happens!
Va inte hemma förrän kvart över 7 i morses och såg solen gå upp. Haha, men de är ju öppet till 5, sen blev de frulle på donken (bagel och cream cheese, yummi!!) innan första tunnelbanan gick vid 6. Så okej att ha precis vaknat.

Idag går folket därhemma långpromanaden. Önska jag kunde vara med! Är verkligen bland det roligaste som finns. Hejjar på er idag i alla fall brudar! Have fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0