Just nu


Precis hemkommen från första jobbpasset idag. För ovanlighetens skull har jag vädret på min sida så efter att det regnat som satan sprack det precis upp och vad passar bättre än nya veckorevyn och en påse karamell kungen som uppladdning inför jobbpass nr. 2 i solen? Så nu ska jag ut i solen och gotta mig. Förresten, ikväll kommer tranemobrudarna ner och gör halmstad osäkert!  Grymmers! Synd bara att man inte kan vara med ikväll, men imorgon kör vi all in istället. Det behöver ni inte ha det minsta tvivel på! Ha de fint. P&K  

Kommentarer
Postat av: jullan

hej finaste. fan va du jobbar på och är duktig :) jag saknar dig så det gör ont i hela mig. Vi måste verkligen ses nu tycker jag! ta hand om dig

2010-05-29 @ 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0