I just want you to know who I am



Så himla skönt att vara ledig idag! Började dagen med en bagel och creme cheese. Fy fasen så gott de är! En dag i Usa kom jag och Bella på oss själva med att vi åt det till frukost, lunch och middag. Vem sa att man måste äta varierad kost? Haha. Så har jag också som jag skrev igår, varit iväg och solat, simmat och kollat på fotboll. Elfsborg-HBK, dock inte A-laget, utan en gammal klasskompis till Lisa som spelade. Kul att se faktiskt men kallt som attan. Imorgon är de jobb, så ingen långhelg för mig inte. Men bara till 13 som tur är. Nu ska jag hjälpa Lisa med matten, because i´m such a good sister, och kanske bara lite för att hon ska bjuda mig på en fika för de också. Pusss

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

tack snyggo!

2010-05-13 @ 18:42:51
URL: http://ndotter
Postat av: sandra

vart har du köpt dom byxorna/leggingsen? ser verkligen ut som skinn

2010-05-13 @ 23:20:35
Postat av: Sandra

Det är skinnbyxor, ja eller skinnimitation då. Kommer från zara :)

2010-05-14 @ 15:38:15
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0