Gårkvällens



ny tröja från myrorna, levis jeans, skor topshop, smycken mestadels h&m och marknader, utomlands.

Tack för en riktigt GRYM kväll igår brudar!! Kan ju inte bli annat än lyckat när man samlar gänget. Chill på terassen i solen, lekar, charader, hamburgegrill, dans och massvis med god dryck såklart! Perfekt förferra, verkligen. Sen drog vi vidare till kåren och de var väl helt okej men inte mer. Sist men inte minst ett stopp på donken och en plusmeny senare åkte vi hem till Julia igen.
Internet är ap segt så bildbomben kommer senare idag om jag hinner annars imorgon får då är jag leeedig. Ikväll vankas det nämligen bal i Tylösand så jobb 16-01, men kul ändå såklart. Igår var det exakt ett år sen jag gick på balen, åhh ta mig tillbaka! Hepp, nu blir det käk, ciao.


Kommentarer
Postat av: julia

tack för igår sandra :)

kan inte du skicka dendär bilden på mig till mig? fast den kanske inte är så bra som jag trodde den var igår haha..

2010-05-30 @ 15:30:50
Postat av: Emilia

ÅÅH, jag älskar älskar älskar din stil! Jättesnyggt verkligen :)

2010-06-22 @ 15:24:43
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0