Fredagslycka



Ännu en arbetsvecka avklarad. Lika gött som alltid! Blir att jag stannar i Halmstad även denna helgen och imorgon är det utgång som gäller!! Är riktigt sugen och så är Dudaa min vän, så imorgon får vi se vart kvällen tar oss. När vi fikade på roberts idag såg vi en liten affisch om 20-års gräns där imorgon, så de kanske kan vara nåt? Om Mårtenssons-vakterna är svårflörtade då vill säga.. Mamma stackaren är jätte sjuk, och Lisa fortfarande halvdöd efter London så blir jag som får stå för käket även idag. Ja, för pappa är inte ens ett alterativ.. Så nu måste jag iväg. TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Z

och jackan har du köpt ?

2010-05-17 @ 22:17:06
Postat av: Sandra

Jackan kommer ifrån killavdelningen på H&M.

2010-05-18 @ 20:14:25
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0