Newport









Riktigt harlig dag i Newport. Vi har cyklat omkring bland dom fina sommartugorna/husen, varit pa stranden, atit lunch pa balboa island, paddlat kajak sa iaf jag kommer ha traningverk imorgon, atit varldens godaste frozen yougurt, tappat varldens godaste frozen yougurt, kopt ny varldens godaste frozen yougurt. Jag och Bella va som tva barn pa julafton. Dom hade alla mojliga smaker och alla mojliga toppingar, inte konstigt att jag var lika ledsen som nar jag var fem och tappade min glass i sanden.. Luckily you could just buy another!
Nu ska vi grilla lax som fangades idag och ata farska rakor. Mummsens! Imorgon blir det Ikea pa vagen hem. Antligen Marabou Mjolkchoklad! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0