Amerikat- here we come!!

Nu sitter jag och Bella i Korea och vantar pa flyget till Japan dar vi sedan ska flyga till Los Angeles. Sikken resa, har redan flygit i 7 timmar hit och har sammanlagt typ 13 timmar kvar i luften... Not so fun, vi kommer val komma fram som tva vandrandre zombies och kommer vara sadar lagom jetlaggade skulle jag tippa pa. Jag menar klockan ar 10.50 har nu, fredagen den 5e mars, och vi landar 9.20 samma dag lokal tid i LA. Wierd!
Men sen gott folk ar det nagra som ska ha det gott i La i hela tva veckor, forrutom en liten avstickare till Las Vegas och Grand Canyon da.. Men om tre veckor intraffar utan tvekan resans hojdpunkt, vi ska traffa varan mycket sota, underbara och alskade Mia i Miami :) Nagat vi langtar till varje dag!
Jahopp, nu maste vi ga till gaten och hoppas verkligen att vi far sitta jamte varandra.. Hit hade vi fyra saten tillsammans, sa kunde ligga ner hela resan. Gott, ibland far man ha lite tur ocksa! Ha det bra, vi hors. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser du på att robin har skaffat flickvän eftersom ni var tillsammans förut?

2010-03-05 @ 14:58:46
Postat av: mamma och pappa

Hej älskade tös! Vad skönt att höra att ni har kommit fram till familjen Durow. Glöm inte att krama dom alla från oss:)Ta vara på tiden och njut av allt... Jag är avundsjuk att du är i LA... du vet ju hur mycket jag älskar den staden.. Sköt om er puss och kram

2010-03-06 @ 17:17:02
Postat av: Mia

haha jag dör av skratt.



jag är också avundsjuk på er. men snart ses vi. älskar er mest!

2010-03-06 @ 18:56:37
Postat av: Mamma Mia

Nu tycker jag att det är dags att uppdatera lite;) Har ni det bra? Har förstått att ni bor bra i alla fall. Sköt om er. Massor av kramar till er båda.

2010-03-08 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0