I put some new shoes on



Dessa kommer användas flitigt vill jag lova! Både i sommar till bara ben och även i höst. Perfekta och så slipper jag sno syrrans..

Idag jobbar jag två pass igen så första avklarat och sen vid fem iväg på andra. Men sen i veckan blir det lugnare.. Någon dag bara lunch och någon bara kväll och på lördag är jag självklart helledig för då fasiken ska vi se till att ta hem brännbollscupen... eller kanske inte de nä. Men kul ska vi ha i alla fall! Och bra väder ska det bli hörde jag. It´s amaaaazing! eller hur bulan? Ha de gött! pusskram


Kommentarer
Postat av: isabella

toooootally

2010-06-01 @ 17:04:26
Postat av: lisa

och det tackar jag för! sitter oc väntar på min sambo nu.. kooooom! det är boring att vara själv.

2010-06-01 @ 22:01:43
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: dieynaba

var har du inhandlat dom? :)

2010-06-02 @ 13:11:45
URL: http://diearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0