We love mondays


Riktigt bra dag igår! Promenerade till after beachen för att höra med Anna som jobbade hur vi skulle lägga upp kvällen. Men då träffar jag massa andra jobbarkompisar som var riktigt i gasen och jag hann knappt sätta mig ner innan jag blev bjuden på rosé, öl och hej och hå. Sen när after beachen var slut körde vi klippmys och efter det minigolf på punch. Hem och göra iordning sig lite, förfesta och vidare till måndagsklubben och fasen så kul jag hade! Dansade, dansade och dansade. Efter det efterfest med skönt folk. Sammanfattningsvis, en riktigt bra måndag alltså. Idag är man redigt trött, somande innan och vaknade nyss, typ 3 timmar efter. Nu ska det ner och packas för imorgon drar vu ju till huvudstaden! Vi hörs! Puss


Kommentarer
Postat av: lisa d.

fun!!! wish i could be there in summer!!! maybe next year! xoxoxoxox!

2010-07-08 @ 18:46:51
URL: http://lisafika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0