Estockholmo





+






Sådär ja, lite bilder från huvudstaden. När vi åkte färjan till Gröna lund, Ben & Jerry glassbutiken vi hittade i gamla stan, gamla stan, och lite förfest på hotellrummet med champange och jordgubbar. Lyxigt värre! Hade hur som helst en väldigt trevlig resa och vi bodde kalas bra med utsikt över globen, nära till tunnelbanan och därmed nära till allt! Tack brudar för en grymt bra resa!

Igår var det som sagt måndagsklubben och jag tror aldrig jag har varit svettigare på en utekväll tidigare. Mitt hår var helt blött och man kunde till och med torka av svett ifrån bröstet där håret klabbade sig på och blev helt lockigt och äckligt. Men riktigt, riktigt KUL var det!!
Idag sov jag till 14. Trots det är jag riktigt trött och sleten.. Men har lite stuff som måste fixas och tänkte faktiskt försöka vara riktigt duktig och pallra iväg mig till gymmet, eller i alla fall ut på en springrunda. Ha det fint! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0