Fiesta


Igår var ju som sagt Kjellsson och Lantz och hälsade på! Mycket trevliga pojkar och mycket trevligt hade vi också. Låg på stranden, premiärbadade (fyy så kallt), grillade och sen förfest hos hanna i tylösand innan vi drog till premiären av fiesta. Inte fel alls kan jag lova! Idag har jag legat på stranden typ hela dagen och sen jobbat. Lyckades även tappa min namnskylt som jag fick idag och har väntat på i typ en månad. Bra jobbat sandra, inte alls typiskt mig eller så...

I alla fall, imorgon gott folk då smäller det! Sommarpremiär! Afterbeachen kör igång, terasserna och allt annat som stavas sommar. Så mycket jobb för mig, 10-24, men inga sura miner för det inte. 30 grader varmt, fullt med folk, ja de kommer bli svettigt men förjävla grymt kul så vad gör det? Jag är taggad men först lite sömn kanske. Och om ni kan, kom till after beachen, ni lär inte ångra er! God natt, pusshej.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, jag klarade mig som tur var igår! :P Hoppas jobbet går fint och att det inte är för crowded där, ha det finnnnnt så ses vi på Tylösand!

2010-07-03 @ 23:53:39
URL: http://loyuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0