After beach och krogsöndag



Nääe jag och snyggingen Anna hade det inte fel igår på after beachen alltså. Dock inte det bästa bandet eller bästa draget man varit med om men vi hade det ändå riktigt trevligt. Två killar från dokusåpan kung av sand, som spelas in i tylösand just nu, bjöd oss på en flaska champange när de va slut så blev att vi stannade längre. Man har ju värsta fördomarna mot sånna som är med i sånt men fakitskt jätte trevliga killar och just då hade dom ingen kamera med.. Annars hade det inte blivit någon champange eller något pratat kan jag lova..  Sen när Philip slutat jobba blev det att vi stannde ännu längre, så klockan åtta var jag hemma. Fixa sig fort som tusan, in till stan på förfest hos honom och sen cafeet! Även Julia hängde på, kul!

Idag är det tjejkväll med modevisning och Ola ska uppträda på leifs innan måndagsklubben, jag står på listan och allt.. Men nejdå, då jobbar jag hela kvällen, ändå tills 3 inatt så blir inget med det! Men är ju i alla fall på plats så får var med lite på ett hörn.. Hade så gärna velat gå, men men så är det.. Vi hörs. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Tänkte bara önska dig en fin fredag! :)

2010-07-23 @ 13:48:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0