Get this party started



Gick på stan idag och lunchade med lillasyster efter jag slutat jobbet vid ett. Trevligt! Mindre trevligt att jag fick bjuda på lunchen för att övertala henne att få låna hennes killerheels idag och imorgon. Så jävla snygga är dom verkligen tycker jag, så det är det värt! Nu håller jag på att göra iordning mig för firmafesten ikväll :) Ska bli mycket trevligt och förmodligen blir det utgång på stan här i Halmstad efteråt. Ska dock ta det hyfsat lugnt idag, måste ju vara fit for fight imorgon till Emilia och Linas 20-årsfest och sedan Borås. Det ser jag verkligen fram emot! pusskram

Kommentarer
Postat av: jullan

såååå typiskt lisa att muta så, hahah.. men dom klackarna är så galet snygga, så det var nog värt det trotts allt? ;) <3

2010-01-15 @ 19:34:54
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/
Postat av: sandra

det kommer blir SJUKT BRA imorgon!!

2010-01-15 @ 20:13:09
URL: http://iqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0