Sista dagen på Dunlop Hiflex


Jag, Linda och Far min på firmafesten för två veckor sedan

Jahopp, då har jag gjort mitt på Dunlop Hiflex. Inget mer plock, ingen mer konsolidering, inget mer av något. I´m done, over and out. Helt ärligt så känns det faktist lite vemodigt. Kommer sakna folket, dock inte dom tidiga mornarna!! Hehe. Trivts har jag iaf gjort och tre månader har gått hur fort som helst. Idag kom våran personalchef och tackade samt gav mig ett presentkort på H&M, gulligt av henne tycker jag! Så nu mamma har jag något att skylla på så jag kan shoppa lite innan resan också. Gissa om jag blev glad eller!
Jag önskade tacopaj idag och när jag kom hem för en stund sedan står det en sådan i ugnen och väntar, du är bäst mamma! Så nu är det snart lite mat här och sen ska jag bara ta det lite lugnt. Imorgon ska jag träna ett pass, ta kort med min nya kamera och sedan bär det av hem till Tranemo i några dagar. Me like! Trevlig helg på er, Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0