So you think you can dance



Idag efter jobbet var det afrodans på schemat, vilket jag inte missar såklart! Så jäkla kul. I´m in love. Tänke prova danspasset nu på torsdag, säkert lika roligt det.
Sitter och tjuvkikar lite på Lisas film om London dom ska visa för föräldrarna nästa vecka. Tror inte att ett enda hårstrå på kroppen ligger ner.. Förstår att hon längtar tillbaka lillen. Och festsugen blir jag också! Hoppas att många är sugna på utgång i helgen för det är jag kan jag lova. 
Bara ynka tre dagar kvar på jobbet nu, och imorgon är det 7-18 som gäller. Länge men känns helt ok. Sista slutspurten it is!
 


Kommentarer
Postat av: Mia

wiie kör hårt nu det sista så ses vi snart :DDDDDD

2010-01-26 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0