H&M The Garden Collection




Nu sitter jag här, blandar nytta med nöje skulle man kunna säga. Analyserar nämligen delar ur H&M´s kollektion, The Garden Collection, samtidigt som man får massvis med inspiration och funderar över hur jag ska sy upp min klänning i Malaysia. Och man blir ju inte bara lite sugen på ett och annat plagg heller.. I alla fall, detta är mitt, som jag skrev innan, "skolarbete" plus en massa andra frågor att svara på. Är nämligen en del uppgifter man behöver göra till dom utbildningarna jag sökt. Lite jobbigt men samtidigt kul såklart!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Tack så himla mycket. Jag gör det i ett program som heter paint.net som man kan ladda ner gratis! :) kram

2010-01-31 @ 21:06:14
URL: http://ndotter.se
Postat av: Esmeralda

okej, har du laddat ner paint net så trycker du på Image och sedan flip horizantal. Och då ska de funka :) Ingen fara :) kram

2010-01-31 @ 22:25:30
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0