Facing Future



Att det ska vara så fruktansvärt svårt att välja vad och var man vill plugga vidare. Stockholm känner jag skulle vara det ultimata för mig men måste också hitta en utbildning som jag känner passar och som jag kommer in på. Och det är inte det lättaste..
För att hålla alla dörrar öppna så har jag faktiskt redan sökt fem utbildningar i London nu i veckan. Fashion Buying Management, Fashion Design and Development, Fashion Journalism för att nämna några. Alla på 3-4 år och moderelatrade på ett eller annat sätt. Som min kära mor så klokt säger, har jag inte sökt finns det ju inte ens som ett alternativ. Och alla verkar vara intressanta, vettiga, roliga och passa mig. Så hittar jag inget jag vill plugga i Sverige och kommer in där så kanske man blir a Londner, who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0