Cool, I spend my time just thinkin', thinkin', thinkin' 'bout you Every single day, yes I'm really missin', missin' you And all those things we used to, used to, used to do Hey, what's up? It used to, used to be just me and you




Idag har det varit jobb som vanligt, sedan efter det trotsade jag och pappa kylan och tog en promenad. Blåste som bara den och var säkert dubbelt så kallt därför, fy fasiken säger jag bara.. Imorgon är det redan fredag igen ju, vilket man inte tackar nej till. Så blir att åka hem till Tranemo två gånger denna veckan. Vad jag ska hitta på däremot, vet jag inte riktigt än. Har några tjatandes gamla klasskompisar som vill att jag ska med ut, vilket såklart skulle vara as kul men vetifasiken om jag orkar. Nästa helg är det ju dubbelt upp som gäller så lite vila skulle egentligen inte skada..
Jaja, nu börjar snart Victoria´s secret fashion show. Missade ju det sist så blev överklycklig när jag såg att den visades idag också. Jag menar hur snygg är dom inte då? Trevlig kväll på er. Pussokram  

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa ;)

Just de ja. Den lilla jordgubbshandlaren..



Alltså, för kanske.. hm,, 2/3 veckor ?



så hade hon varit i göteborg och handlat

jordgubbar förstår du. Mitt i vintern!



( det var julklappar hon menade.. -.-)

2010-01-07 @ 20:33:05
URL: http://mittnamnarrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0