Hello Happy Faces



Jag och Joanna på balen. Lovar att vi var 1000 gånger gladare än vad vi ser ut här. Men gillar kortet ändå på något sätt.. Hursomhelst, sitter och väntar på denna tösen just nu. Ska umgås hela dagen idag; simma, sola, färga mitt hår (äntligen), tjata en massa och ha det mysigt det sista innan jag åker. Fyra dagar kvar och en massa som ska fixas, inte bara med resan utan också skriva klart analysen .. 96 ord på två dagar av 1000 har jag lyckats skrapa ihop. Hello, vart är motivationen? Tycker ju att ämnet är kul men gäller bara får lite flyt på det hela. Tror att Joanna, min gamla pluggkompis och allt, kan få lite fart på mig! Hoppas hon kommer snart den lilla.. Kram på er  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0