Vilken vecka..




shopping i Westfield igår

Vet inte vart jag ska börja. Men min vecka toppar nog den mest otursamma sen jag flyttade hit.. Började ju med, som sagt, utlelåst i snöstorm, sen har jag förmodligen något som heter chillblanes då man lätt förfryser sina fötter och i fredags som toppen på isberget så krashade min dator (med viktigt skolarbete som snart ska lämnas in).. Finns det något som heter karma så skulle jag vilja veta vad jag gjort för att förtjäna sån otur..
Men gårdagen bjöd på några ljuspunkter i alla fall! Den största att datorn gick att rädda!! Va på PC world och fick hjälp av världens snällaste man som fixade och donade och nu är allt tillbaka. Sikken lättnad! Sen mötte jag upp Sophia och Charlotta i Westfield där det blev en fin julklapp, en klänning och varma uggs (för mina stackars fötter) till mig själv också. Låset på dörren är också bytt så nu jäklar ska väl allt var i sin ordning.. Ny vecka, ny start. Låter bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0