När liten blir stor

 

 

eller nja.. för mig kommer du alltid vara lillalillalillaLISA!! Hahaha. Kommer du ihåg de? När jag var 2 och väntade på att lillsyrran skulle komma hem från BB. Eller, klart du inte gör, inte jag heller för den delen.. Men bandet har vi ju lyssnat på ett x antal gånger och skrattat lika mycket varje gång! Nu är du inte liten längre, du är 18, myndig och allt som hör därtill. Herrejösses, vart tog tiden vägen? GRATTIS i alla fall min finfina syster, vän och sambo. Jag älskar dig så otroligt mycket! Ha de förjävla grymt kul i Napa ikväll, festa hårt men va försiktig.. Better together sys, better together!!

Kommentarer
Postat av: lisa

tack världens bästa syster! va skulle jag göra utan dig? ÄLSKAR DIG NÅGOT ENORMT! <3 <3 så jävla bättre tillsammans!

2010-08-16 @ 22:37:26
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0